Få data direkte fra CVR ind i Pipedrive

Slip for at bruge tid på manuelle indtastninger og berigelse af kundedata.

 

Opret med det samme lige her.

Anvender du Pipedrive CRM til dine danske kunder?

Så kender du helt sikkert til det med manuelle indtastninger og hvor meget tid, det egentlig kan optage.

Men det er slut nu!

Vores integration til CVR kan automatisk hente de nyeste informationer hver gang du opretter eller opdaterer en kunde.

Så behøver du ikke længere bruge tid på manuelle indtastninger og berigelse af kundedata.

Alle offentlige information hentes automatisk til systemet.

Så hver gang du opretter en kunde, så slipper du for manuelt at skulle indtaste alle oplysninger – du kan nøjes med CVR nummeret og så bliver resten udfyldt automatisk.

Men der skal jo stadig holdes øje med om nogle af oplysningerne ændre sig, f.eks. virksomhedens status.

Nej det er der slet ingen grund til!

Få data direkte fra CVR ind i Pipedrive
Få data direkte fra CVR ind i Pipedrive

Integrationen sørger nemlig også for, at holde dine leads og kunder opdateret – efter at de er oprettet i Pipedrive.

Så hver gang du laver en aktivitet på et lead eller en kunde, vil der automatisk ske en opdatering af alle oplysningerne. så de stemmer overens med CVR.

På denne måde vil virksomhedsstatussen blive opdateret i Pipedrive, hver gang du foretager en ændring. Det betyder, at du altid vil kunne se den gældende status på dine leads og kunder.

Det er nu slut med forældet og fejlagtig information i dit CRM-system.

Arbejder du ikke i Pipedrive endnu og er i tvivl, om det kunne være noget for dig? Så kan du læse mere her.

Få den nyeste information med, når du opretter en ny kunde direkte hvor du skal bruge den

Men hvorfor stoppe her?

Nu får du automatisk informationer og opdateringer direkte fra CVR ind i Pipedrive.

Så hvorfor ikke tage et skridt videre mod optimal udnyttelse af dit CRM system?

Vi har netop udviklet en integration mellem Pipedrive CRM og Rackbeat lagerstyring,

Integrationen sikrer, at de korrekte oplysninger er tilgængelige for de medarbejdere der skal bruge dem – lige der hvor de skal bruge dem – hele tiden!

Når der bliver vundet en aftale i Pipedrive, bliver der automatisk oprettet en ordre i Rackbeat.

Herefter vil hele processen fra ordreoprettelse og afsendelse til fakturering kunne ses direkte i Pipedrive.

Slut med dobbelt indtastning i forskellige systemer og undgå differencer mellem vundet og faktureret.

Er du blevet lidt nysgerrig på denne integration mellem Pipedrive CRM og Rackbeat lagerstyring?

Se hvad vi har skrevet om integrationen lige her.

God fornøjelse med optimeringen af dit CRM system!

%d bloggers like this: