Effektivt rengøringssystem  

Planlæg smart og spar tid med CleanManager

✓ Få orden på rengøringsplanerne

✓ Hold styr på timerne

✓ En mere effektiv hverdag

✓ Fuld kontrol over dine fakturaer

Skab mere overskud i hverdagen 

Aldrig mere behøver du at miste overblikket i koordineringen og planlægningen af dine rengøringsopgaver. Nu er det slut med mange timers arbejde i forbindelse med lønafregning og fakturering sidst på måneden.

CleanManager hjælper med at styre og effektivisere din organisations administrative arbejdsopgaver på en simpel måde. Dette er muligt, da CleanManager samler al din koordinering ét sted. Dine medarbejdere, inspektører og kunder kan alle få adgang til CleanManager. Det giver en enkel måde at kommunikere og dele vigtige informationer på.

I CleanManager kan al planlægning herunder afmelding, sygemelding og lignende let håndteres. Systemet beregner automatisk både løn- og faktureringsgrundlag i henhold til den gældende overenskomst.

Et rengøringssystem, der samler al information

Rengøringsbranchens foretrukne administrationsværktøj

R

Optimér den interne kommunikation

R

Overskuelig arbejdsplanlægning

R

Dokumentation af det reelle timeforbrug

R

Lønafregning med få klik

rengøringssystem til koordinering og planlægning

Vil du høre mere om Cleanmanager rengøringssystem?

Vi kontakter dig hurtigst muligt

Få CleanManager integreret i e-conomic

Du kan nemt og hurtigt importere alle kunder mellem de to systemer og når CleanManager har beregnet dit faktureringsgrundlag, så bliver oplysningerne automatisk overført til e-conomic.

%d bloggers like this: