Planlæg dine opgaver nemt og hurtigt

OVERSKUD + OVERBLIK = ORDRESTYRING

 

Håndværkerens daglige timesagsstyring. Ordrestyring gør planlægning af din og dine medarbejders hverdag meget nemmere. Systemet sørger for optimal udnyttelse af ressourcer og minimal spildtid.

Få overblik i ordrestyring

Hold styr på alle ordrer og den samlede økonomi

Du kan holde styr på alle ordrer og opgaver i kalenderen, desuden kan du nemt flytte rundt på aftaler for optimal tilrettelæggelse af arbejdet. Når der laves en ændring i kalenderen, vil det være synligt for de ansatte med det samme, så de ikke behøver en tur forbi kontoret. Få et samlet overblik med rapporter for aktuelt arbejde, faktureret salg, dækningsbidrag og meget mere.

✓ Styr på aftaler og ordrer

✓ Nem fakturering

✓ Samlet overblik over økonomien

✓ Oversigt over hvornår medarbejderne er ledige

✓ Mindre spildtid

✓ Enkelt at oprette tilbud

Få overblik i ordrestyring

Time- og materialeregistrering

Du og dine medarbejdere registrerer selv timer og materialer på ordren. Enten på pc eller via ordrestyrings app’en. Så snart der er registreret timer eller materialer vil disse automatisk ligge på den pågældende sag og giver et præcist grundlag for løn og fakturering.

✓ Ingen tabte timer

✓ Ingen glemte materialer

✓ Alle udgifter bliver faktureret

Offline ordrestyring

App’en virker også offline, så du vil altid kunne foretage din billeddokumentation, også selvom nettet er dårligt. Du kan se, hvilken ordre du skal arbejde på, selvom du ikke er på nettet.

✓ Alle dokumenter er gemt på ordren

✓ Nemt at finde nye og gamle ordrer

✓ Send foto og tegninger direkte til kunden

Få overblik i ordrestyring

Vil du høre mere om hvordan du kan få gavn af Ordrestyring?

Vi kontakter dig hurtigst muligt

%d bloggers like this: