
Effektiv rengøring
✓ Få orden på rengøringsplanerne
✓ Hold styr på timerne
✓ Få en mere effektiv hverdag
Få mere overskud i hverdagen
Aldrig mere behøver du at miste overblikket i koordineringen og planlægningen af dine rengøringsopgaver. Nu er det slut med mange timers arbejde i forbindelse med lønafregning og fakturering sidst på måneden.
CleanManager hjælper med at styre og effektivisere din organisations administrative arbejdsopgaver på en simpel måde. Dette er muligt, da CleanManager samler al din koordinering ét sted. Dine medarbejdere, inspektører og kunder kan alle få adgang til CleanManager, hvilket giver en enkel måde at kommunikere og dele vigtige informationer på.
I CleanManager kan al planlægning herunder afmelding, sygemelding og lignende let håndteres, og systemet beregner automatisk både løn- og faktureringsgrundlag i henhold til den gældende overenskomst.
Et rengøringssystem, der samler al information
Rengøringsbranchens foretrukne administrationsværktøj
Optimér den interne kommunikation
Overskuelig arbejdsplanlægning
Dokumentation af det reelle timeforbrug
Lønafregning med få klik

Medarbejder uden adgang
- Planlæg medarbejderens arbejdsdag
- Udskriv ugeseddel til medarbejderen
- Send beskeder til medarbejderen
- Beregn løn efter overenskomst
Medarbejder med adgang
- Se arbejdstid og -sted
- Se rengøringsplaner
- Indmelde arbejdstid
- Bestille rengøringsartikler
Inspektør med adgang
- Planlægge rengøringsopgaver
- Håndtere ubemandede opgaver
- Administrere kunder/medarbejdere
- Lave rengøringsplaner