Sådan virker EY E-faktura

Automatisk bogføring af dine omkostningsbilag i e-conomic.

Med EY e-faktura kan du simpelt, hurtigt og effektivt behandle alle dine regninger automatisk. Systemet modtager alle dine regninger, kvitteringer og finansbilag, aflæser alle informationer, foreslår en modkonto på baggrund af historik, og sender bilagene til godkendelse hos relevante godkendere. Derefter kan du let og enkelt uploade dine betalinger i banken uden at lave manuelle indtastninger.

KOM I GANG NU

Sådan fungerer EY e-faktura appen

Med EY e-faktura kan du håndtere og godkende alle dine regninger, kvitteringer og finansbilag nemt og hurtigt.
EY e-faktura klarer:

  • automatisk modtagelse af alle dine regninger, kvitteringer og finansbilag
  • automatisk aflæsning af oplysninger fra dine bilag
  • automatisk kontering af modkonti baseret på tidligere historik
  • automatisk videredirigering af bilag til en eller flere godkendere
  • automatisk oprettelse af konterede posteringer med vedhæftet bilag i e-conomic

Overførslen af dine faktura- og betalingsoplysninger fra leverandører m.fl. foregår helt automatisk, så du slipper for at gøre arbejdet manuelt. EY e-faktura kan dermed spare dig for helt op til 50% af den tid, du normalt bruger på håndtering af fakturaer. Det giver dig meget mere tid til at fokusere på din forretning og skabe resultater, som dine kunder kan mærke.

Sådan kommer du i gang med EY e-faktura

Det eneste, der kræves, er at indscanningsmodulet er slået til i e-conomic - så klarer EY Online resten. EY Online udfører al service, hvilket indebærer: Oprettelse af kassekladde og generelle tilpasninger af e-conomic, opsætning i EY e-faktura, opsætning af workflow og andre individuelle ønsker. Efter oprettelsen holder EY Online et privat onlineseminar for dig og dine kollegaer, så I bliver fortrolige med systemet.

Priser

Pris pr. bilag: 3,50 kr. ekskl. moms.
Fast månedlig ydelse til support og løbende opgraderinger af systemet: 100 kr. ekskl. moms.
Oprettelse i systemet: 1.500 kr. ekskl. moms.
OBS: Supporten foregår via en supporttelefon, der kan ringes til alle hverdage fra kl. 9-16 og via en supportmail.

Opstart: 1.500,-

KOM I GANG NU