B2B platform

B2B salg med ordrehåndtering.

Traede er en business-to-business salgsløsning som giver brands en nem ordrehåndtering, en B2B webshop og gør det muligt at holde styr på produkter, kunder, ordrer og fakturaer. Traede integrerer til dit økonomi- og regnskabssystem, bl.a. e-conomic, og dette giver fuld synergi mellem Traede og din virksomheds lager- og økonomisystem.

FÅ EN TRAEDE DEMO

Hvad er Traede?

Når en ordre er lagt i Traede, bliver den automatisk sendt direkte til økonomisystemet. Ordren vil derfor både kunne ses i Traede og økonomisystemet. På den måde vil lageret altid stemme overens og være opdateret begge steder. Du kan nemt tilkoble salgsagenter med Traede’s BTA modul, som gør det nemt for agenter selv at oprette kunder og lægge ordrer. Derudover kan du automatisk tage imod ordrer fra dine kunder verden over som selv lægger ordrer i din B2B webshop 24/7.

Traede henvender sig typisk til brands og distributører med mellem 50 - 1000 forhandlere i Danmark og internationalt, som har brug for et professionelt salgssystem. Traede er bygget, som et meget visuelt værktøj og med enkelthed for øje - også for den ikke så it-kyndige. Når du køber Traede får du hjælp til at sætte hele systemet op, og der følger gratis support med.

Produkter

Kom alle jeres produkter ind i Traede med produktfotos, beskrivelse, priser i flere valutaer, varenummer, lagerstatus og få adgang til dem i en nem og overskuelig oversigt. Produkterne kan nemt fordeles på kollektioner, kategorier og brands, og kan vises i matrix i både webshop og på ordrebekræftelser.

Ordre

To nemme måder at lægge ordrer på - i webshoppen og i det bagvedliggende system. Når først ordren er lagt er der flere måder, hvorpå I kan holde hånd i hanke med hele ordreprocessen. Tilføj eller fjern produkter, skift leveringsadressen, tilføj noter, status, mm. til ordren og skulle det blive nødvendigt, så kan I altid finde ordren frem igen.

CRM

Opret alle jeres kunder med deres egne kundenumre og kontakt information. Bestem hvilke valuta en kunde må handle i, tildel en fast rabat, tilføj betalingsbetingelser og moms-information, mm. I kan både invitere kunderne til at handle på jeres webshop og tildele dem til jeres agenters portefølje, så vedkommende har adgang til at håndtere kunderne og deres behov for jer.

Webshop

Webshoppen gør det nemt, lækkert og overskueligt for jer, jeres agenter og jeres forhandlere, at vælge produkter, favoritter og lægge ordrer hos jer. Imødekom menneskets visuelle natur med en B2B webshop til jeres brand med eget logo og egne billeder.

Kampagner

Med Traede’s kampagnemodul kan I nemt skabe opmærksomhed hos jeres kunder. Det er nemt at skabe og style jeres kampagner og I kan selv vælge farve, skrift, billeder, video og produkter. I kan endda linke til produkterne i webshoppen. Kampagner kan deles online, printes eller laves til PDF for størst mulig varietet.

File Bank

File Bank er jeres og jeres forhandleres adgang til én samlet database for alt det materiale I har brug for at opbevare og dele ifm. jeres B2B salg: Produktbilleder, kataloger, prislister, Excel ark, video, mv. Det er nemt at dele og kunderne kan selv hente filerne ned inde fra Traede. Downloads trackes, så I kan holde styr på, hvem der har downloadet hvad og hvor ofte.

iPad App

Traede’s kommende iPad app gør det muligt at tage Traede med på farten. Ikke mere bøvl med ikke at have internet mens man er ved at lægge en ordre på messen eller hos en butik. Traede’s app gør det nemt og hurtigt at lægge ordrer og alle ordrer kan synkroniseres, når der igen er internetforbindelse.

Rapporter

Rapportmodulet gør det nemt at få et overblik over hvordan det går med kollektionssalget, hvor meget jeres agenter har solgt for, hvem de bedste kunder er, og hvilke produkter der sælger bedst. Med rapportmodulet har I altid et opdateret overblik over salg og ordrer i Traede til fx at planlægge jeres forretnings fremtid.

fra 1.500 ,- / mnd.

FÅ EN TRAEDE DEMO