Automatisér de finansielle opgaver
Roger er designet til at give dig og dit team tid tilbage ved at automatisere alle de daglige finansielle opgaver som scanning af bilag, regningsbetaling og godkendelse.


én inbox til alle dine udgifter
Send, upload, eller tag et billede af dine regninger og kvitteringer, og lad Roger scanne, genkende og sende al data direkte til dit økonomisystem.

Avancerede workflows til din virksomhed
Opret workflows med flere regler, der automatiserer processer baseret på fx. beløb, kreditor, hvem regningen er uploadet af, og andre variabler. Automatisér kontering og afstemning.

Intelligent kreditorstyring
Brug Roger til at betale regninger baseret på regler du sætter op, og stop med at bekymre dig om forfaldsdatoer og betalingsmetoder.
Roger fungerer med dine andre services
Tag automatisering til det næste niveau ved at koble Roger til dine eksisterende værktøjer. Send notifikationer til medarbejdere i Slack, og bogfør automatisk alt i dit økonomisystem, eller gem kvitteringer automatisk i Dropbox.
