WMS
Handel og logistik
Opnå total kontrol over din virksomheds forsyningskæde på tværs af leverandører, produktion, transportører og kunder med vores intelligente Warehouse Management System.

Fordele ved WMS
3 gode grunde til at opgradere dit WMS.

Intelligent lagerstyring
Fokus på varen betyder – mindre ineffektivitet, bedre arbejdsflow. Med varen i centrum minimerer vi mængden af administrative opgaver. Det frigiver tid til værdiskabende aktiviteter.

Mobil pluk og pak
Gør modtagelser og afsendelser til en leg med et mobil- og scannervenligt brugerinterface. Dine status og lageroptællinger er aldrig foregået hurtigere.

Udbytte af integration
Et WMS der er fuldt integreret med virksomhedens øvrige systemer, hvad end det er økonomisystem, webshop, lagerhotel eller intern kommunikation – det sparer tid og manuelle indtastninger.

APPS TIL WMS
App’s der gør din hverdag nemmere.
Slack
Med direkte integration til Slack får du besked hver gang en ny ordre er placeret, afsendt fra lageret eller faktureret til slutkunden.
Primecargo
Træt af selv at håndtere afsendelser og modtagelser? Med direkte integration til Primecargos lagerhotel tager de alle de fysiske byrder ved lagerhåndtering.
Label Print
Har du produkter eller lokationer som skal mærkes med stregkoder eller labels? Vi har lavet et simpelt plug-in, så du kan printe direkte fra systemet.
Løsninger
Vi giver virksomheden fuld kontrol over forsyningskæden. Aldrig mere for meget eller for lidt på lager.

Indkøb
Komplet overblik over alle bestillinger og automatiske indkøbsforslag. Du kender altid til dine produkter status, om de er i produktion eller på vej til lageret, det giver bedre indsigt i leveringstider og større kundetilfredshed.

Salg
Uanset om du sælger B2B eller B2C kan salgskanaler dine integreres, så du altid har overblik nuværende ordrer og varernes efterspørgsel. Dine faste kunder kan få eget login til, at placere nye ordrer i online.

3PL
Er dine lager ikke fysisk hos dig? Intet problem, vi integerer til de mest gængse lagerhoteller i hele landet. Når varerne afsendes fra det eksterne lager får du automatisk besked og har altid fuldt overblik over ordre status.
Priser
Drift og support af WMS
Supportaftale
- Dedikeret kunderådgivning
- Hjælp til opstart og implementering
- Telefon og e-mail
- Hverdage 9 til 16
- Obligatorisk ved køb af WMS
- 12 måneders binding
Premium bruger
- FIFO eller Gns. kostpris
- Styklister og produktion
- Integrationer til ERP og webshops
- Variationsstyring
- Flerdimensionel lokationsstyring
- Salgs- og indkøbsmodul
B2B Shop
- Online portal til B2B
- Overblik over ordrer og status
- Understøtter alle valutaer
- Særpriser og rabatmodeller
- Lad dine kunder handle 24/7
- Kommunikationsmodul